sobota, 30 marca 2013

The Versatile Blogger

Nasz blog został nominowny do The Versatile Blogger przez Madzię . Za co dziękuję.
Zasady:

  1. Podziękuj nominującemu na jej blogu . 
  2. Powiedz o tym u siebie
  3. Ujawnij 7 faktów o sobie 
  4. Nominuj 7 blogów 
Więc 7 faktów o o mnie;
  1. Po pierwsze Cierpi na astygmatyzm (wadę wzroku).
  2. Moim ulubionym zajęciem jest rysowanie i czytanie.
  3. Mam wieczny chaos w pokoju.
  4. Mam chomika i bardzo chcę mieć myszoskoczka.
  5. Kocham CZEKOLADĘ!!!
  6. Nie umiem wytrzymać w postanowieniach.
  7. Nienawidzę j. angielskiego i w-f.
Nominuję:

Na koniec wstawię jeszcze moje pisanki:

xoxo
Olijka

3 komentarze:

  1. Urocze pisanki ;> Też nie lb angielskiego ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jestem jedną z blogerek Na Myśli (blog nominowany nr. 7)
    Dziękuję, ale ponieważ nie jestem administratorem to zostawię resztę podpunktów administratowi
    Zapraszam na mojego własnego bloga
    www.sjpw-pisarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.