piątek, 8 marca 2013

Miriam Dubini

Siemanko!
Jestem wściekła na chłopaków z całej naszej klasy! No jacy z nich durnie nic nam nie dali z okazji dnia kobiet!. Nie no dobra wściekła nie jestem, ale głupio z ich strony my im coś kupiłyśmy na dzień chłopka (coś-chyba). XD
Ja dostałam alpejskie mleczko od taty. A wy? A poza tym kupiłam sobie książkę.
Miriam Dubini
Wiatr - Wiadomość dla mnie. Z tego co na razie przeczytałam jest fajna ale to się jeszcze okaże.




Od razu cytacik:
,, I coś zatrzymało się naprawdę. Coś przerwało normalny bieg czasu. Anselmo poczuł palce Grety zaciskające się na jego skórze, echo tego nieoczekiwanego kontaktu rozeszła się po jego ciele jak gorąca fala uderzeniowa. Spojrzał na nią, obrysował wzrokiem kształty jej drobnego ciała."

No i jeszcze rysuneczek.



Dokończyłam wczorajszy szkic tego dziadka.


Naszkicowałam róże. Żadna nie jest skończona a fioletową kolorowała Daria.
Róże z okazji Dnia Kobiet (w tym i mnie)
dla wszystkich młodych i starszych kobiet!


Póki co zrobiłam tyle! Samą twarz.

7 komentarzy:

  1. Oj, prezentów na dzień kobiet się wymarzyło... :) osobiście mam te swoje "kobiece" latka, ale wciąż upieram się, że jestem malusią dziewczynką, i to 'święto' nie dla mnie... :) Dobrze radzę, ciesz się z tego, że jesteś dziewczynką, nie kobietą! Nie trać czasu ;)

    Po za tym, chciałam Ci podziękować za odwiedziny u mnie :) zapraszam Cię do siebie i mam nadzieję, że w moich szaleńczych rozmyśleniach znajdziesz coś, co pozwoli Ci jeszcze bardziej cieszyć się dniem, w którym żyjesz... :)
    Bardzo cieplutko Cię pozdrawiam, Olu!

    Marta


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. W sumie masz rację. Już tęsknię za latami kiedy bawiłam się lalkami. Tylko że i w latach poprzednich zawsze coś kupowali. A w tym roku szkolnym też im kupiłyśmy a oni nam nie...

      Usuń
  2. Super post ;)) U mnie w klasie chłopaki bardzo się spisali, myślałam że nam nic nie dadzą, a przygotowali dla nas imprezę i kupili nam śmieeszne prezenty ;) Taką dekorację,która wygląda jak butelka szampana, a w środku są serpentyny i majtki z koronki ;p Taaak ;) Ale i tak fajnie, że coś dali ;p Jeszcze dostałam różę od taty :* Ta twarz na rysunku wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Natka.
      Blogujesz jeszcze nie mogę znalęźć twojego bloga.

      Usuń
    2. Nieee. Niestety nie mam na to czasu ;c Duuużo nauki.

      Usuń
    3. Daj znać czy książka fajna.

      Usuń
    4. W recenzjach jest już jej recenzja

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.