sobota, 23 marca 2013

Niedziela Palmowa

Już jutro niedziela palmowa. Macie swoje palmy? Robiliście czy kupione? Moja jest strasznie krótka:



Prawda że brzydka? A teraz taki o to tulipanek:


Osobiście mam już dosyć zimy! No kurcze był 21 marca a ona nadal tu jest. !!! Może zamiast jeść jajka zjemy karpia? A pisankami udekorujemy choinkę! Ooo! Przyjdzie mikołaj! ~,~  Sama wkładałam takie tulipany w ten śnieg żeby mieć chociaż namiastek tej wiosny. Bo to jest po prostu nie do wytrzymania! Ten śnieg ma w naszym rejonie utrzymać się do kwietnia!!!!!! DO KWIETNIA! A potem jeszcze przedwiośnie.
Macie jakieś inne pomysły żeby sprowadzić tu naszą upragnioną wiosnę? Burza mózgów.

Na koniec świetna  piosenka z serialu Violetta:

 

Na koniec zapraszam tutaj po nową recenzję. Jutro pokażę wam [...]. To do zobaczenia!

xoxo
Olijka

3 komentarze:

  1. Ja mam kupioną ;D I nie kłam, bo twoja jest super ;) Uwielbiam tą piosenkę z Violetty ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądam Violette ale dam ci jedną radę, nie rób zdjęć na tle pokoju bo to brzydko wygląda, możesz robić na jakimś jednolitym tle np. stole czy coś a jak nie to rozmaż tło w Photoscape ;D fajny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.