sobota, 2 marca 2013

Mnie się nudzi a wam? Cytać cytaciki!

U mnie nic się nie dzieje i ogółem mi się nudzi czytam gazetę i za nic nie chce kończyć rysunków. Wpadłam na pomysł że dzisiaj wy przyniesiecie mi jakąś inspirację. Nie wiem jakiś cytat? Uwielbiam cytać cytaciki! Wiersz, albo zdjęcie które napędzi mnie do twórczości.
Co czytacie? Ja obecnie czytam Wicked - Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu.


Jestem w 1/3 książki. Książka nawiązuje do książki czarnoksiężnika z Oz, tylko przedstawia życie czarownicy, dlaczego była zła i tak dalej... Po za tym w kinach przecież teraz Oz wielki i potężny Ja się wybieram na ten film a wy?
W związku z tym szykują się nam 2 recenzje.
A jak dostanę chęci to skończę oba rysunki.
O mam jeszcze do was jedno pytanie.

Kto z was to czytał? Bo ja nie mogę nawet przebrnąć przez pierwsze stronice. W ogóle jest takie dziwne. Chce wiedzieć czy potem się rozwinie. Bo na razie jest dla mnie nie zrozumiałe. Najczęściej mam w zwyczaju najpierw przeczytać do połowy a dopiero decydować czy warto dalej czytać. Ale to jest takie dziwne.
Będzie ciekawe?

Na koniec cytacik!

Bay Bay!


4 komentarze:

  1. Ja teraz niestety czytam lekturę. Za co ?! Ja nigdy nie czytałam takich książek więc fajnie że robisz rcenzje i wg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrr...
      Nienawidzę lektur!
      Są takie mdłe...
      Chociaż nie tylko lektury

      Usuń
  2. ja też nienawdzię lektur, super nowy wygląd vbloga ! zrób koniecznie jakiś tutorual

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.