niedziela, 10 marca 2013

Weekendzik

Siemanko! U mnie jeszcze weekend a u was?  Sobota zleciała strasznie szybko a niedziela mi się dłuży. W ogóle źle mi się dzisiaj spało, a teraz jest mi zimno. W dodatku dopadł mnie katar i ból gardła. Fajowo no nie? Oo! U nas zima wróciła. Jak w czwartek nie było śniegu tak dzisiaj jest biało:

Wczoraj kombinowałam z akwarelkami a dzisiaj spróbowałam  coś namalować. Ale jak zwykle z malowania nic nie wyszło.


I twarz z bliska:


Moim zdaniem jedyne co można przyjąć za udane to nogi.


Używałam takich akwarelek:


I takich pędzli:



No i kolejne fragmenty portreciku mam już za sobą. Została mi do wycieniowania jedynie woda...
Albo aż...




xoxo
Olijka



7 komentarzy:

  1. Super rysunek ! Ja chcę ciepełko ! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też
      i to pierwszy raz kiedy mówię to serio

      Usuń
  2. Ładnie ci wyszła ta wórżka, nieziemske skrzydła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie!
      Zamiętać:
      JA łADNIE NIE MALUJĘ!
      A skrzydła moim zdaniem najgorsze.

      Usuń
  3. Ja tez uważam że skrzydła super wyszły. Gdzie kupiłaś pastele i pędzle ?

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem troszke nieproporcjonalna ale ładnie pocieniowana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.