czwartek, 7 marca 2013

Podstawą jest kolor!


Notka będzie dosyć długa i zamierzam zmienić kilka rzeczy na blogu. Ale nie o tym po pierwsze, postanowiłam wrócić do prowadzenia szkicownika. Ja mam... hmm.. nie wiem jak to nazwać, no zeszyt..
Student blok szkicowy. Gramatura 90 G/M.
Po prostu zobaczcie:

Tak wygląda mój szkicownik.


A tak pierwsza strona. Ja do niego wracam do tego nawyku, więc...
Te rysunki wykonywałam na początku 2011 r. 



To są szkice które robiłam dzisiaj na przerwach. Wiem te zmarszczki z boku oka są straszne. Ja wiem!.

Teraz ostatni rysunek którym przejdę do dzisiejszego tematu.

Toń smutku.


Toń smutku

Ostatnio go skończyłam i jestem z niego zadowolona. Póki co tło jest tylko niepieskie. Ale nie wiem czy czegoś nie zmienię. Wykonałam go w całości kredkami.
xoxo
Olijka

4 komentarze:

  1. Super post i rysunek, ale odnoszę wrażenie jakbyś spłaszczyła jej głowę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale po co te kolory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Doczego one są ? Nie lepiej odrazu malować i cieniować niż robić jakieś koło ?

      Usuń
    2. Koło barw?
      Nie... koło barw służy dobraniu odpowiednich kolorów, akcent kolorystyczne, monotonia, kontrast itp.:

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.