środa, 3 kwietnia 2013

Święta, Święta... i po świętach

Jak tam u was po świętach? U nas sprawdzian z przyry a jutro test kompetencji. Którego nie piszę! Dałam dziś też podania do gimnazjum więc jest spoko. I postanowiłam że od dziś będę się uczyć z lekcji na lekcje a le najpewniej i tak mi nie wyjdzie. W sumie nie mam o czym pisać.
Ja mam strasznego doła a im bliżej zakończenia roku szkolnego (a w tym i podstawówki) tym gorzej. Do tego boli mnie głowa więc jest do bani.

Załamanie Nerwowe!
Dzwoń po pogotowie!
Załamanie Nerwowe!
Po pogotowie dzwoń!

Wiem słabe nagranie ale nie mogę znaleźć lepszego.

2 komentarze:

  1. łaaał wcześnie oddałaś podanie, ja dopiero w wakacje przyniosłam ;D Powodzenia na teście ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do gim nr 5 składnie podań od 2 do 28 kwietnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.