wtorek, 29 stycznia 2013

Moja inspiracja!

Nie chce mi się opisywać weekendu ale jednak to zrobię  Taaaa... czym go zaczęłam  Atropiną. Będę zmieniać okulary i nie na kujonki. W ogóle mi one nie pasują. Aż do czwartku słabo widzę. Wczoraj (jakimś cudem) skończyłam Baśniobór. 3 część. Ta seria jest świetna. Teraz biorę się za lektury. Yghh. Nienawidzę lektur są... nudne!
Czemu nie możemy omawiać książek takich jak Baśniobór? Mama poszła odebrać z księgarni 2 cześć Szeptem- Crescendo. A ja muszę przeczytać ,,Tego obcego" i ,,Marcina Kozera" po prostu nie fer!
Ju to chyba pisałam że w sobotę były urodziny kuzynki no więc  babcia upiekła szarlotkę!!!! Uwielbiam babciną szarlotkę. Do tego tort.
Powróciłam  też do lat dzieciństwa i ... bawiłam się lalkami!!! XD Do tego babcia nas upasła cistami waflami czekoladą i pierniczkami. Dużo rysowałam pastelami. Na przykład taki wazon z kwiatami, góry i inne. A kuzynka na urodziny dostała pastele z koh-i-noor i jestem na nią wściekła. Nimi rysowałam gałęzie w świetle księżyca i zieloną butelkę. Niestety nie mam zdjęć.
A o to i Crescendo Beccy Fitzpatrick:
 

Uuuuu...
,,Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, 
ufaj tylko sobie"

Wczoraj byłam jeszcze na basenie i w łaźni parowej. Pachniało tam melisą i miętą. Było tam cudownie
A teraz inspiracje: 
 To ezły elf z profilu. Po raz pierwszy profil mi jako tako wyszedł.

 To jakiś cyborg.

 A to pojęcia nie mam ale wygląda fajnie.


Elf cuborg -Erik.


I znów nie mam pojęcia.
 To są tylko proste szkice i pomysły które mi wpadły do głowy. Którąś z tych tych... no szkiców zamięnię w większą racę ale na razie nie wiem którą więc głosujcie którą mam zrobić na czystej kartce ołówkami.

A teraz ! GOSIA!!!



Kocham Gosię!. To moja najlepsza przyjaciółka.
Na dziś wystarczy!! Do jutra!

10 komentarzy:

  1. to są twoje rysunki ?! wcześniej o wiele ładniej rysowałaś ! na wcześniejszym jeszcze blogu no ale to moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie rysunki!
      Pomysły naszkicowane w brudnopisie które widziałam we śnie. W takiej wizji. Tylko pomysły. Naszkicowałam je żeby o nich nie zapomnieć. Zresztą s rysowne długopisem na kartce w kratkę. Przerysuje je potem na czystą kartkę i pocieniuję.

      Usuń
  2. teraz Ola czas na Baśniobór cztery z każdą częścią ta książka jest coraz bardziej wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super kościotrupek xd Szkoda że ja nie mam takiej przyjaciółki haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Gosia może mieć na nazwisko Kościlda? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kościotrupka Gosia jest urodzoną modelką XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem powinnaś dokończyć elfa z profilu i tego elfa cyborga Erik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiwat Gosia!
    Uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.