wtorek, 15 stycznia 2013

Nic

Na razie nadal nic. Poszło mi chyba dobrze nie było nic strasznego. No ale nie wiem. Rysunków nie mam nowych. Wystawa narazie się nie odbyła i mam trochę do nadrobienia. Muszę napisać sprawdzian z historii. Sprawdzian z angielskiego. Kartkówkę z angielskiego. Sprawdzian z przyrody. I pewnie poprawę z klasówy z matmy. Była dzisiaj i było takie zadanie ... Zrobiłam 3 działania i każde zrobiłam 3 razy i za każdym razem wyszło mi co innego.
Nie ma co jest do bani. Głowa boli mnie ostatnio strasznie często. Po prostu codziennie. I w ogóle czuję się marnie. Jestem rozbita. Dosłownie czuję się jak lustro rozbite na tysiące kawałeczków.
Mamy jeszcze sprawdzian z polaka. O i poradnik na jutro. Nie lubię narzekać zawsze byłam optymistką i patrzyłam na świat przez różowe okulary. Ale ostatnio moja szklanka jestem częściej do połowy pusta niż do połowy pełna. A może ona jest już całkiem pusta. O.o W szkole jeszcze byłam w świetnym humorze a w domu od razu mi się pogorszyło. Może jestem uczulona na swój pokój. GŁOWA MI PĘKA
O własnie za konkurs dostałam książkę pod tytułem Szeptem i jest świetna. W ogóle zamierzam dodać nową zakładkę w której będę umieszczać recenzje książek, filmów, stron internetowych itp.:  Podoba się wam ten pomysł? Zobaczę coś jeszcze na necie i się pouczę. Albo położe.

6 komentarzy:

  1. Super pomysł ;) Fajnie, że wygrałaś książkę. Które zajęłaś miejsce ? Pozdrawiam, Natalia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ie wygrałam rodzice kupili mi za konkurs. Wyników jeszcze nie było.

      Usuń
  2. Gratulacje z powodu konkursu . dodaj tą zakłądkkę i zrób recenzje tej książki. Kocham czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola ty masz przechlapane? Ja tu dopiero przed konkursem z polaka a ciebie przynajmniej na przyre ktoś przygotowywał a nasza wychowawczyni się dzisiaj dowiedziała że żaden nauczyciel mnie nie przygotowuje -,-
    a matme lepiej ode mnie napisałaś 5 dostałaś czym ty się martwisz?? i nie musiałaś pisać testów ani kartkówek z przyrody a ja z polaka wszystko muszę pisać i się jeszcze uczyć :(
    no właśnie idę się na test z przyry uczyć - Oliwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.