czwartek, 10 stycznia 2013

FOCH

Focham się na panią z plastyki bo miałam dzisiaj wieszać rysunki w antyramach na korytarzu, ale postanowiła że je powiesi na czarnym tle i po przekuwa szpilkami! Ale ja się nie zgadzam! Nie pozwolę przekuwać moich rysunków. Nie po to męczyłam się co najmniej 10 h nad rysunkami żeby teraz je przekuwać!
FOCH
Rysunków nowych nie mam narazie się ucze weszła posprawdzać odkrywców na konkurs z przyrody. On jest już w sobotę! Ech... Ach.. *łka* Ja się boję a co jak coś pomylę. Tak bardzo mi na tym zależy. Postów nie bedzię przez wekeend bo będę w Warszawie. Ale zaraz jak wejdę zdam wam relację! A potem ostro biorę się za rysunki i naukę!

5 komentarzy:

  1. Olka! Ja w ciebie wierzę! Wszyscy w ciebie wierzymy! Rozumiesz!? Powtarzam jeszcze raz: Jesteś mądra, utalentowana, bardziej poukładana ode mnie, więc masz jak największe szanse, aby wygrać ten konkurs! Nie stresuj się, nie ma potrzeby. Zastosuj metodę, która jest niezawodna: uwierz w siebie! Jasne? A i jeszcze coś: motywująca gadka! xD Powtarzaj: ja dam radę! Chyba... xD! Masz się nie stresować! A jeśli jednak się nie posłuchasz, to wyżyj się na Kacprze! (Żarcik)
    A co do pani od plastyki to mój firmowy... ...FOCH! (Ty i Oliwia już wiecie o co chodzi xD)
    Uwierz w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie fochaj się :) po prostu poproś panią żeby ich nie psuła bo nad nimi dużo pracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ci się uda i wygrasz ten konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wcześniejszy komentarz mi się nie dodał- Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa opanuj sie weź co ty sobie wyobrażasz ( z tym swoim poukładaniem to nie przesadziłaś ssskarbie XD)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.