środa, 23 stycznia 2013

Ewa

Chciałabym żebyście powitały dziś na blogu moją serdeczną koleżankę Ewę. Znaną mi jako pudel. Będzie ze mną pisała posty na ten blog i to ona najpewniej zajmie się zakładką recenzje bo mi się jakoś nie chce tego pisać. Chociaż książka była. SUPER!
Szeptem Beccy Fizpatrick  
Opowiada o miłości Patha (w tłumaczeniu: łata czyt. Pacza) upadłego anioła i jego tajemnicy oraz nory zwyczajnej nastolatki. Obie z Ewą porównałyśmy tę sagę ze zmierzchem i pierwszym podobieństwem jest ta miłość ,,Nie z tego świata" oraz początek sagi: biologia. Najśmieszniejszym fragmentami jest pierwsza lekcja biologii ale nie powiem wam co to było. Chodzi generalnie o tą miłość. Koniec wyczuwałam gdzieś w połowie ale zakończenie było naprawdę  nie zwykłe i bardzo mi się podobało. Nie spodziewałam się go. Jest to romans, fantastyka i... MORDERSTWA! Damdamdam! Pisana jest przez Nore (tak jak Zmierzch przez Belle), prostym językiem zdecydowanie mi się podoba i już zamawiam kolejną cześć Crescendo.
Więcej napisze Ewa jak już przeczyta!
B.R.O
Ogółem nie lubię rapu ale dziś całą informatykę spędziłam na słuchaniu i śpiewaniu że polubiłam (przynajmniej B.R.O)
 Nawet jeśli normalnie też nie słuchacie to radzę wam posłuchać jest naprawdę fajny. Teraz na tekstowo klik i śpiewamy! Wszyscy razem!

9 komentarzy:

  1. Chyba ze Ewa nie założy konta XD jakby co to mogę ja zastąpić XD ale na serio moge to zrobić _ Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dołączyć jak się nie sprawdzi ewa to ją wywalę. Pod warunkiem że będzie więcej komentarzy za!

      Usuń
    2. jak dla mnie to zły pomysł. nie podobają mi się jej wpisy no ale to moja opinia.

      Usuń
    3. Nie każe ci ich czytać. Moje posty też mi się wydają nudne mam nadzieję że dopisze jakieś swoje wiersze są śliczne i się rozkręci!

      Usuń
  2. Super pomysł Ola ;) Muszę przeczytać tą książkę, koocham czytać <3 Pomijając lektury ;c Nienawidze ich !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za wywaleniem Ewy po tym co dzisiaj zrobiła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.