wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwester

No na początek opowiem coś o sobie. Mam na imię Ola, jestem przeciętną 12-latką. Mam 2 najlepsze przyjaciółki. Chomika, kochanych rodziców. Ogółem jestem szczęśliwa. Moje oczy są piwne obramowane długimi rzęsami, usta małe, a nos  prosty. Twarz jest blada i kwadratowa, włosy ciemnobrązowe, długie ułożone w fale. Moje zainteresowania? Rysunek... i to chyba tyle. Nie umiem śpiewać, nie jestem dobra w sporcie i na pewno nie umiem pisać.
Ten sylwester tak jak całe święta zaliczam do tych najgorszych. W wigilię źle się czułam i koniec końców kolacja (właściwie to tylko kluski z makiem bo wiedziałam że to się tak skończy i nic nie jadłam) wylądowały  w toalecie. Hm...
Dostałam:

Dostałam:
kapcie
szlafrok
Przed świtem
Zaćmienie
The sims 3 Nie z tego świata
i 200 zł.

Sylwester:
Po pierwsze za dużo zjadłam chipsów, a potem popiłam colą więc... chyba nie muszę tłumaczyć że w brzuchu mi delikatnie się mieszało. A ogółem to nic takiego się nie działo.

6 komentarzy:

  1. Super blog ;) Ten lepszy od tamtego i super zdjęcia i właśnie że umiesz pisać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenciczki xdd też dostałam the sims 3 nie z tego świata i parę drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Może i umiem pisać ale nie jestem systematyczna więc... Będę się starać i sory za wszystkie błędziory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty ;3 Jak dla mnie świetnie piszesz c;

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam popijac chipsy cola mniam XD Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam zajadać colę chipsami XD Ewka

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.