poniedziałek, 7 stycznia 2013

Długopis

No tak. Kolejny dzień kolejna notka. Sory że nie dodałam notki wczoraj ale późno wróciłam. Nie dodam też dzisiaj tutku bo nie zdąrze, ale mam zdjęcia rysunków!
Ale najpierw:
Eeee... Nic się nie dzieje! W moim życiu nic się nie dzieje! Hm... No cóż chyba od razu przejdziemy do waszej ulubionej części, do rysunków.





To obrazki długopisowe. Dla mojej przyjaciółki Ewki (Wszyscy do niej machamy!) Pozdro Ewka! Cieniowanie długopisem jest proste i przyjemne, zwłaszcza w porównaniu z mazakami. Coś o tej postaci?
Po I To jest manga. I ma o wiele za duży biust. No cóż... Nie moja wina.





To są nadal mangi z notatnika. To była podajże Godz. Wych. 

Tak:
rys.2(początku notki)
zdj.1 ma piękny warkocz albo i nie. Po prostu mi się podoba. Tam światło ostro pada bo kartka się przemoczyła atramentem z długopisu.

rys.3 zdj.1,2
Tu nie wyszła mi twarz ale fajne ma włoski




No i tak Dalej rysunki długopisem. 
rys.4 zdj.1 To są oczka dalej długopisami. To okładka mojego z zeszytu z angielskiego dzisiaj dopiero go skończyłam.  Wcześniej stał taki nie dokończony w zeszycie. ;(
Dalej mamy portret z wyobraźni dalej długopisami Oczy będzie miała niebieskie a w tle będzie zieleń. 



Na koniec pani z tatuażem. Pierwszego nie komentować tego rysunku! 
-,- NIE KOMENTOWAĆ!!! -,-
To miała być kobieta z tatuażem ale tatuaż nie wyszedł...

Kolejny rysunek to portret wśród kropel. Nie chce mi się go opisywać. Ten już możecie komentować!!! 

POZDRA DLA PRZYJACIÓŁEK EWKI I OLIWKI!
NIKOMU NIE WOLNO (prócz mnie) ZWALAĆ MOJEJ OLIWKI!!! 
(To tylko krótka wiadomość do moich przyjaciółek.

5 komentarzy:

  1. właśnie Ewa tylko Ola może mnie zwalać Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rysunki! A najfajniejszy to ten z Fenixem!
    *o* Ja też macham!
    No wiecie co? Czuję się dyskryminowana poprzez brak pozwolenia na zrzucanie Oliwii z krzesła!
    Do Oliwii: Glum glum sssskarbie! I Walka na spojrzenia w stołówce przy sama wiesz kim! xD
    Do Olki: Ach, jak ja lubię kiedy zabierasz mi bluzę... I kiedy nam odwala! Kocham nasze głupaffki!
    Chyba nie muszę mówić, kro napisał ten komentarz. Ale dla jasności: To ja, Ewa (czytaj Aaaaaaa! Miotający się Wariat!!!) xD


    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki ;)) Pozdrowionka ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rysunki a ten z tatuażem ci wyszedł ;) uwielbiam twojego bloga pisaj częściejxdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Walka na spojrzenia przy sama wiesz kim (chodziło ci o Kisiela?) uuuuwielbiam to
    sami wiecie kto- Oliwia D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.