piątek, 25 stycznia 2013

Gosia

Poznałam dzisiaj Gosię. Na historii była jedynie czaszka i kręgosłup ale ona się rozwijała na matmie miała już miednicę i ręce a teraz to i nogi i stopy!!! No i rodzinę. Zrobiłam jej zdjęcia ale jest późno więc nie będę wstawiać.
Jutro moja kuzynka ma urodziny kupiłam jej książkę z wierszami mam nadzieję że się jej spodoba. Jadę do niej jutro a w niedziele będzie tort!!!!!! Ale podnieta! XD
Chomik  coś kombinuje i nie mogę się skupić. Cicho Jeesie.
Nie zrobiłam zdjęć wystawy bo się zaczytałam w Baśnioborze!!! Oooo widzę wróżki! Jak dostanę rysunki po feriach to porobię zdjęcia (raczej!). No a po za tym to mamy opowiadanie zadane na po feriach. Kartkówkę z dodatkowego anglika. Muszę napisać poprawę ze sprawdzianu z angielskiego. 9 trójkątów i ich wysokości. 2 kartkówki z anglika i 1 z historii. Ale po za TYM to na ferie nie mam nic zadane. ^>^
Napiszę w piątek a część głupich komentarzy moich koleżanek kasuje jeśli ktoś tego nie zauważył.

7 komentarzy:

  1. super post koniecznie zrób te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuje ci kartkówek i wg . twój chomik nazywa się jeesie ? dość oryginalne ale jak coś to to sę pisze jessie .ppozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniałam mu imie z Jesi na Jesie a potem Jeesie ! Nie będę mu znowu zmieniać imienia!

      Usuń
  3. chomik jessie ! słodkie imię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu uwielbiam Gosię muszę zobaczyć jej rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój chomik zawsze coś kombinuje haha ;D Ja po feriach mam dużo sprawdzianów, kartkówek i wypracowanie ...a i muszę przeczytać Krzyżaków, super po prostu ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.