czwartek, 3 stycznia 2013

Zapominalska ja!

Skończyłam rysunek który kończę od października. W końcu go skończyłam i jestem uradowana! A teraz ta druga rzecz nie zrobiłam mu zdjęcia więc go nie wstawię. Uuuups... No przy najmniej nie skończonego. Wszystkie moje rysunki poszły na wystawę do skończenia został mi jeszcze jeden. I wystawa odbędzie się w przyszłym tygodniu jestem tym uradowana.
:(   ;(    ;(          ;(      ;(
My 10 mamy próbny test kompetencji a 12 mam konkurs z przyrody! Do tego jutro mam kartkówkę z historii, w środę sprawdzian z historii i pan z matmy nam ustawi jutro sprawdzian. Do tego pani z polaka nie ma - nawet jakby była to byśmy nie powtarzali . Wiem że nie którym nie wydaje się tego wcale tyle ale dla mnie jest.

3 komentarze:

  1. dodaj zdjęcia swoich rysunków :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ale nie mam zdjęć rysunków. Pojawią się one w tym tygodniu jak zrobią już wystawę i porobię zdjęcia już w antyramach.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.