piątek, 1 lutego 2013

Elf-shorty i okulary

Chciałabym na początku serdecznie przeprosić za wszystko moją drogą przyjaciółkę za wszystko co jej zrobiłam.
Zacznę od pogody. Nie wiem jak u was ale u mnie zaczyna się wiosna to znaczy- błoto i kałuże. Jak kilka dni temu były tony śniegu teraz zostały tylko hałdy śniegu, gdzieniegdzie odrobina lodu, błoto i wielkie kałuże!!!
Mam nowe okulary jak kiedyś miałam z samymi oprawkami u góry to teraz mam z samymi dolnymi. Nie widziałam jeszcze takich. Są czerwone i po bokach mają różowy pasek

Nowe


Stare

Teraz rysunek. Elfik z profilu. Co prawda jeszcze nie skończony. Ale już wygląda jako tako. Muszę skónczyć liście i kwiaty. No i tło!! Do tego szyja nie skończona.



I jak ocenicie?

Do tego wszystkiego muszę się wam pochwalić moim ostatnim polowaniem po galerii.


Słodkie shorty w kolorze pastelowej zieleni. Z chustką w grochy zamiast paska.


Beżowe. Krótsze niż te pierwsze. 


Zwykły t-shirt.


Pantofelki na koturnie. Koturn dla mnie ważny bo jestem strasznie niska.

Do tego prosty tutek na nos:








7 komentarzy:

  1. ciekawe rysunki ;D ten koczek wyszedł super, tak realistycznie. zrób post o rysowaniu włosów pliss

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem, włosy wyszły bardzo fajnie. Popełniłaś jednak parę błędów w rysunku, narysowałaś za krótkie plecy, powinny być trochę wysunięte w prawą stronę, za bardzo wysunęłaś też podbródek, gdybyś tego nie zrobiła, to twarz wydałaby się delikatniejsza a ta wróżka, czy elf, o wiele lat młodsza. Poza tym rysunek fajnie wyszedł i nie myśl sobie, że skrytykowałam twój rysunek dla złośliwości, zrobiłam to po to żebyś zwróciła uwagę na popełnione błędy. Zresztą z tego co zauważyłam, chodzisz do jakieś 4 czy 5 klasy więc dopiero się uczysz. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki szczery komentarz. To pierwszy profil w moim wykonaniu, więc nie ma co się dziwić. W ogóle to nie lubiłm nigdy (swoich, bo mi nie wychodzą) profili.
      Dziękuję za rady.

      Usuń
    2. Nie ma za co ;) Fajnie, że nie przyjęłaś tego jako złośliwą uwagę, jak większość osób.

      Usuń
  3. Jakby co to Ola chodzi do 6 klasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych nowych okularach wyglądasz bardziej poważnie niż wcześniej. Przynajmniej moim zdaniem. :)
    Fajne ciuszki ^^
    I bardzo podobają mi się włosy na rysunku i te znaki na twarzy. (*o*)
    Oliwia- popieram- jak najbardziej, niezaprzeczalnie Ola chodzi do 6 klasy. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.