piątek, 8 lutego 2013

Trochę koloru w ołówku

Ostatnio bawię się kolorem. Pamiętacie elfa z profilu? Otóż skończyłam go. Dodałam mu także koloru. W końcu elf jest wesoły i ciekawski więc roztacza wokół siebie tęczową aurę.
Elfy to stworzenia lasu podobnie jak driady. Żyją w jedności z naturą. Mają normalne romiary. Od człowieka odróżniają je spiczaste uszy. Często mają wiele talentów: malują lub grają. A gdy coś grozi ich ludowi lub naturze potrafią się zjednoczyć i stać się prawdziwymi wojownikami. Elfy to po prostu ,,piękni ludzie".  Takie jest moje pojęcie elfów.
Oto moje rysunki elfów.:
 (kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)

To jest skończony Elf przed dodaniem koloru.


Tu już w kolorze.


Skończony rysunek:
W stronę światła

Księżycowa Dama


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne rysunki, ta Księżycowa Dama wyszła niesamowicie. Ale mi bardziej podobała się pierwsza wersja elfa.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne rysunki, jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. canonem nie wiem dokładnie jaki
      kupiony w 2008

      Usuń
  3. czemu nie ma nowych postów ? łee

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.