czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki..

Tak ja wiem wiem. Nie popisałam się ostatnio niczym. Nie pisałam dlatego, że naprawdę nie miałam o czym bo obiecałam sobie, że prace (które mam w toku) dodam dopiero jak skończę a ponieważ są przeplatane i z nauką i odrabianiem tak jak i z czytaniem to kończenie ich idzie mi powoli. Obiecałam sobie że nie będę nawet ich opisywać póki nie skończę ale tak jakoś mnie korci żeby opisać. Ygh..
Dzisiaj walentynki taki słodki dzień. Ja wysłałam 3 walentynki. 2 do przyjaciółek i 1 do kumpla. Proszę nie ,, uuu..." ani nic sobie nie myśleć bo to naprawdę tylko kolega! Przejdźmy dalej. Dostałam 2 i nawet wiem od kogo. XD Przyjaciółkom dałam z okazji walentynek także bransoletki przyjaźni w odcieniach 3 żywiołów. Tak 3 . Sobie przypasowałam wodę. Oliwii powietrze (bo jest spokojna, powiedzmy i nie lubi się kłócić) a Ewie ogień (ma wybuchowy temperament i jest gorąca...).
Poza tym miałam nadzieję że na walentynki coś narysuję. Jakiegoś amorka albo coś takiego ale nic nie wyszło. Zauważyłyście że jak coś planuje to zawsze nic z tego nie wychodzi? Miałam ochotę na tutek z mangowej chi bi jako amorka, ale coś nie wyszło.
Ja dostałam jeszcze czekoladę gorzką od taty. A wy ? Ile dostałyście walentynek i jakie? A może nawet upominki?

9 komentarzy:

  1. pokaż na blogu swoje rysunki please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę
      bo nowych nie mam
      a reszta dalej u pani z plastyki! FOCH!

      Usuń
  2. taaak zrób tutek mangowej chi bi ;DDD byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie obchodziłam walentynek, ale dostałam od taty kwiatka i walentynkę od przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do prośby o tutek ;D Ja na walentynki wymieniłam się tylko walentynkami z przyjaciółkami. Fajny pomysł z takimi bransoletkami. Sama robiłaś te bransoletki ? Jak tak to z czego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam powietrze ( ja spokojna !)
      Ola robiła z muliny bransoletki
      ja dostałam troche słodyczy na walentynki ^^

      Usuń
    2. tak sama robiłam takie cienkie z muliny te najprostsze ale umiem i trudniejsze mogę wstawić zdjęcia jeśli chcecie

      Usuń
  5. Ja dostałam bransoletkę od mamy ;p Masz wstawić swoje rysunki Olka, bo cię zabiję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam cztery walentynki, trzy od przyjaciółek, a czwartą nie wiem...mam chyba jakiegoś tajemniczego wielbiciela ;D Byłoby fajnie jakbyś wstawiła jakiś tutek, a jeszcze bardziej jak swoje prace ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.