sobota, 23 lutego 2013

o więc ostatnio znów pojawiły się nie miłe komentarze z waszej strony w stosunku do mojej przyjaciółki. Ostatnio i tak bardziej się przykładała moim zdaniem. Macie rację że mogłaby dodawać więcej zdjęć. Ale prosiłabym o 3 tygodnie. Przez te 3 tygodnie zachowajcie nie miłe komentarze do postów Ewy dla siebie. A za dwa tygodnie napiszecie swoje pomysły co mamy dodać a co zmienić lub usnąć. O czym pisać więcej a o czym mniej. I czy w końcu Ewę tu zaakceptowałyście. 3 tygodnie dobrze? Nie wiem jeszcze czy ją usunę jeśli będzie tego chciały bo nie mogę tego wam obiecać ale postaram się szczerze ją ocenić i wziąźć pod uwagę również wasze opinie. Nie długo w recenzjach pojawią się też Ewy recenzje a w zakładce muzyka, piosenki.
Ale przez 3 tygodnie nie będziemy wracać do tego tematu.

6 komentarzy:

  1. Ja tam nic nie mam do tej Ewy, ale jak był np. ostatni post o tym co robiła w dniu, to mogła dodać zdjęcia, SWOJE zdjęcia np. nutelli albo czegoś, bo fajnie nawet pisze, ale te zdjęcia grrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam potwierdzam. Mogłoby być więcej zdjęć także w moich notkach.

      Usuń
  2. Twój dawniejszy blog był fajniejszy, bo wstawiałaś więcej tutoriali i zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwazam ze powinnas skupic sie bardziej na plastyce bo na tamtym blofu dawalas duzo zdjec a tutaj robisz recenzje, muzyke moim zdaniem to za duzo. Wiem ze bog nie jest teraz tylko o rysunku ale mysle ze powino byc wiecej reczy zwiazanych z plastyką, np. jakie przybory sa najlepsze, opisane poszczegolne techniki malarskie. A do Ewki nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nic do niej nie masz. A te zakładki dodałam tak dla urozmaicenia. Bo notki o rysunku i przyborach bądź technice są długie i nie pisze się ich szybko, rysunków także zwłaszcza gdy w trakcie mam robić zdjęcia. Zwłaszcza podczas takich tygodni nauki jest więcej. A recenzję lub muzykę mogę napisać (lub wstawić) szybko.

      Usuń
    2. Wiem ale wolałabym żebys nie zajmowała się recenzjami i muzyką a zamiast tego wstawiała częściej swoje rysunki.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.