niedziela, 17 lutego 2013

Weekend

No więc tak. Strasznię się cieszę że dobiliśmy już do 1000 wyświetleń. Ponad. Bardzo jestem tym uradowana że wam się tu podoba. I podobają się wam nasze wpisy. Na pewno pomyślę o jakimś specjalnym rysunku z tej okazji a tymczasem...
... udało mi się skończyć moją Czarną Wdowę zaraz wstawię zdjęcie. Coś o nim: skończyłam go wczoraj, ale późno wróciłam i notki nie było. Poza tym jest blondynka w czarnej koszuli która wprawiła mnie w mocną irytację. Ma złoto pomarańczowe oczy które miały ożywić rysunek a tylko go popsuły. Ma blond włosy. O i zajmuję się nim od połowy października i dopiero udało mi się go skończyć  Takie to już są moje rysunki. W sumie takie same jak opowiadania. Przeglądałam dzisiaj teczki i zeszyty i znalazłam cztery zeszyty z niedokończonymi opowiadaniami. Do tego dopisałam kolejny akapit do Vivien. Pamiętacie  Wstawiałam tu prolog. Poza tym w tym tygodniu (mam takie plany) skończę włosy elficy w kolorze i opublikuję do tego doczytam książkę i wstawię recenzję. No i mam zamiar zrobić dla was tutek na usta oraz brwi. Piszcie czego nie umiecie narysować i pomysły o czym mogłabym zrobić notki czy Tutoriale chętnie je wykorzystam. Oraz w zakładce recenzje piszcie jakie książki podobają się wam. I które polecacie. Postaram się je przeczytać. No dobra koniec pisania wstawiamy rysuneczek:

Czarna Wdowa


Czarna Wdowa


Czarna Wdowa
Ta ja wiem oczy dziadowe zwłaszcza te prawe. A najbardziej podoba mi się ta koszula. Wyszła całkiem nieźle. 

6 komentarzy:

  1. łał super to narysowałaś oczy meeega !mogłabyś zrobić tutek na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym tak rysować ! bluzka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz instrukcje jak zrobić taki rysunek ? plisss

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola, świetny rysunek, a zwłaszcza te oczy... takie magnetyczne. SUPER!
    Popieram, instrukcja takiego rysunku będzie... no, po prostu czadowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.