czwartek, 6 czerwca 2013

Oczko kolorowe.

Przemyślałam sprawę i notki będą się pojawiać we wtorki i czwartki, zaczynając od dzisiaj. A tematem dzisiejszego postu będzie oczko kolorowe.

Zaczynamy od szkicu. Który robimy delikatnie a następnie poprawiamy kredką.


Uwaga! Jeśli macie zamiar rysować makijaż oka oszczędźcie sobie teraz cieniowanie powiek, ja o tym zapomniałam i wyszło jak wyszło. Powieki: robimy kremowy podkład, pierwsze bardziej rozległe cienie zaznaczamy delikatnie pomarańczowym i pogłębiamy miedzianym. Tęczówka: podkład jasny zielony i pomalowana źrenica.
Sorki za brak znaków.


Zaznaczamy na tęczówce ciemniejsze linie idące od źrenicy na zewnątrz do końca tęczówki.




Od zewnątrz kolorem ciemnozielonym robimy kreski bądź haczyki w tym samym kierunku co pokazywałam. Tak by między granicą tęczówki a źrenic została smuga.


Cień pogłębiamy a na środek dodajemy cytrynowego żółtego. Zacieramy także granicę białych refleksów.


Rysuję makijaż oka zaczynając od lekkiego podkładu kolorem zielonym na całą górną powiekę i początek dolnej. (Ciężko to się robi kiedy pod spodem mam pomarańczowy.) Rysuję niebieską kreskę i delikatnie cieniuję od nie je na zewnątrz.


Cieniujemy białko. Trochę czarną kredką trochę kremową. Dorysowywujemy rzęsy i drugi kolor na powiekach. Delikatnie na niego wjeżdżając.

Mam nadzieję że wszystko jasne. Jeśli nie proszę pytać w komentarzach w miarę możliwości odpowiem.
xoxo
Olijka


8 komentarzy:

  1. Nigdy nie umiałam za dobrze rysować oka. Teraz już wiem jak :)
    Wspaniały post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję twój blog do The Versatile Blogger Award !!!
    szczegóły tu >> http://sjpw-pisarka.blogspot.com/2013/06/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz dziękuje za komentarz i może będziesz częściej wchodzić a może nawet zaobserwujesz? http://julabllogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.