wtorek, 4 czerwca 2013

Burza,słońce, burza,słońce..

Czy u was także pogoda jest w kratkę? Deszcz,słońce,deszcz słońce. Jakie to jest wkurzające. XD Właśnie minęła burza ale chmury mam dalej ciemne i obawiam się że jeszcze lunie. Postanowiłam że będę wstawiać posty regularnie raz w tygodniu co najmniej. W środę lub czwartek. Jeszcze to ustalę. (Ta przedyskutuje to sama ze sobą). No oczywiście wiecie też jak jest. Zdarzają się różne sytuacje które mi na to nie pozwalają. Może trochę za często ale będę się starać. A teraz już nie przedłużam tylko przechodzę do meritum.
Nie wiem czy wiecie ale przez ostatni miesiąc nic, kompletnie nie narysowałam. No więc postanowiłam ruszyć z kopyta. Zaczęłam od skończenia zaległej pracy i  założenia szkicownika. Motywacja mi wróciła, chociaż trzeba przyznać że pogoda jej nie sprzyja.

To luźny szkic, ale ponieważ wzięłam za czerwoną kredkę do tęczówek przez to oczy wyszły co najmniej dziwnie. Te drugie oko to dopracowane oko mangowe. Uwielbiam kontrast czerwieni z zielenią.


Tutaj chodziło zwłaszcza o tą sukienkę.


Wymyśliłam sobie że wyciągnę sobie losowo 4 kredki i coś narysuje. Przyjemne i pobudzające ćwiczenie na wyobraźnie. Wylosował mi się brąz, jasna zieleń, ciemna zieleń, i szaro-brązowa kredka którą cieniowałam skórę czego oczywiście nie widać.


A to jest... 
Eh w sumie nie mam pojęcia.


Bańka mydlana. W sumie nawet nieźle wyszła.


Powiedzmy że ćwiczyłam perspektywę która jest moją kulą u nogi.


A to zbliżenie na oczko. Swit.
Na koniec chciałabym zapowiedzieć że w najbliższych dniach dodam tutorial na usta i oko w kolorze. Myślę  że w czwartek i w sobotę ale nie obiecuję. Do tego mam dostać przesyłką kredki na dzień dziecka a to oznacza że będę je musiała wypróbować w jakichś pracach. A wy co dostałyście na dzień dziecka?
xoxo
Olijka


4 komentarze:

  1. U mnie pogoda była dzisaj zaskakująco słoneczna. Co do rysunków: są genialne.
    Na dzień dIecja dostałam bluskę z Monarii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naprawdę? Cały dzień świeciła słońce? U nas jest do 14 a potem deszcz i tak już od kilku dni.

      Usuń
  2. Świetne rysunki ;> Nienawidzę takiej pogody ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.