czwartek, 13 czerwca 2013

Kredki Magic Trio

Tydzień temu w czwartek przyszedł mój prezent na dzień dziecka mianowicie kredki Magic Trio. Ostrzegam że będzie mało tekstu i pisania a sporo zdjęć. Więc generalnie zapraszam do oglądania.







Kredki i ich opakowanie.


Greźmoły.



Dwa smoka dla koleżanek 



I ich szkice



Chmura. Jedna kredka 3 odcienie. To jest świetne w tych kredkach.


Przed blenderem


I po.


Jedna kredka. Przed blenderem.


 I po

A tu z dodatkiem brązu. Kredka australian bush.




Do zestawu była jeszcze temperówka i gumka.
Notka chaotyczna. Możliwe że o kredkach jeszcze się trochę rozpisze, ale innym razem tym razem. Jak najprościej.

xoxo
Olijka 


8 komentarzy:

  1. Dobre te kredki ? Czeu zmieniasz cały czas wygląd bloga tzn. dla mnie ten jest najlepszy ale zmieniasz też tytuł bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są strasznie fajne.
      Wiem przepraszam. Ostatnio chciałam zmienić tylko jedną rzecz a cały szablon mi się skasował. Myślałam że mam kopie ale okazało się że nie mam. Poza tym możliwe że dziewczyna zrobi szablon i to będzie taki ostateczny. A za ciągłe zmiany bardzo przepraszam.

      Usuń
    2. A dla mnie dobrze że są zmiany, fajnie że nie tak nudno jak na innych blogach. Też mam takie kredki i są po prostu genialne ;>>

      Usuń
    3. No są świetne. Miło mi że podobają ci si zmiany. Świat jest po to by go zmieniać.

      Usuń
  2. Może sobie takie sprawię.
    Polecam ci kredki Top Model do skóry i włosów. Są naprawde świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koń jest świetny ;> Super nowy wygląd bloga ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.