wtorek, 18 czerwca 2013

Wycieczka

Wczoraj byłam na wycieczce sponsorowanej przez miasto bądź szkole z resztą nie ważne. Jechało 41 osób siedziałam z moją najką Oliwią która również załapała się na tą wycieczkę. W drodze do warszawy słuchałyśmy muzyki i w ogóle. Najpierw był  spacer po starówce nie za bardzo wiem po co. Kupiłam sobie obrazek i zakładkę. Zdjęć nie chce mi się wstawiać bo jestem jakaś leniwa. Nie ważne. Na starówce miałam zdjęcia  przy syrence. Byliśmy ubrani elegancko bo potem poszliśmy do filharmonii narodowej i miałam takie nie wygodne buty że nie mogę potem poprzyklejałam sobie plasterki. I w tych butach ustałam przy syrence, ( w wodzie) w tych butach i potem miałam je całe mokre. Potem byliśmy 1,5 godz. w filharmonii. Na jakiś tam występach. Potem był poczęstunek i normalnie prawie zostałam zmiażdżona przez ludzi. A niektórzy brali cale opakowania ciastek i wkładali do plecaków więc... Potem było kino. Byliśmy w takiej swit  małej salce na durnym filmie animowanym. I były strasznie miękkie fotele były takie wygodne.Ale na sali było mi strasznie zimno. Jak wracaliśmy to kolega dzwonił do wszystkich po kolei i próbowałam się do niego przesiąść ale koleżanka mi nie dała. Ogólnie krzyczałam  do niego.
Ja nie jestem uzależniona od cukierków. To cukierki są uzależnione ode mnie.
Dzisiaj tylko tekst to na koniec wstawię piosenkę.

xoxo
Olijka

3 komentarze:

  1. Łał darmowa wycieczka ? U nas miasto niczego takiego nie organizuje ;/ szkoła też nie ;p Uwiebiam piosenki Avril . Może zrób post o 25 faktów o mnie, albo coś takiego ? Jaką masz średnią na koniec roku i jaki jest twój ulubiony przedmiot ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Awards. Więcej na moim blogu. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz. ale bloga póki co zawiesiłam. Na czas nieokreślony.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.