poniedziałek, 16 września 2013

Prezenciki

Postanowiłam pochwalić się wam moimi prezentami  urodzinowymi, które dostałam w poprzednią niedzielę. Notka ta miła być już wcześniej ale jakoś nic mi się nie zgrało tak więc jest ona z tygodniowym opóźnieniem.
Było ich w tym roku jakoś wyjątkowo dużo. W sumie nawet nie jestem pewna dlaczego ale nie ważne przejdę od razu do zdjęć.


Myślę wszystko widać i za bardzo nie ma co opisywać.


Tutajk chciałabym podkreślić że ma ona zielonkawy kolor khaki niestety zdjęcie wyszło tak że w ogóle tego nie widać.




Przód i tył książki. To jest mianowicie 2 cześć wiatru.  Nie miałam jednak czasu jej jeszcze przeczytać. Ale czeka w kolejce więc na pewno pojawi się jej recenzja.











To jest mianowicie woda toaletowa w cudownym zapachu.  szkoda że przez internet nie można oddawać zapachów. Ma ona takie śliczne pudełeczko w kształcie białej laleczki. którą dzięki naklejkom możemy według swojego uznania ozdobić. I z tego miejsca chciałabym jeszcze raz podziękować Oliwii, która była fundatorką tego prezentu.


Szminka nawilżająca. 


2 maseczki.



2 bransoletki.


Naszyjnik.


W sumie nawet nie wiem po co to podpisuje skoro widać co to jest. Sorki za takie rozmazane zdjęcie tych kolczyków.


Była jeszcze jedna para kolczyków, ale zapomniałam zrobić im zdjęcia.
Opaska.



A teraz coś z czego ucieszyłam najbardziej. Dodatek do simsów Rajska wyspa.
Jeśli macie ochotę mogę też powstawiać. Zdjęcia z gry albo jakieś bardziej szczegółowe poczynania. Oczywiście jeśli chcecie.

I to by było wszystko. Dostałam jeszcze pieniądze od babci. I arę czekolad.
Jeszcze raz przepraszam za spóźnienie i do napisania:
xoxo
Olijka




6 komentarzy:

  1. Super prezenty ;D Fajnie, że ci się udały urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zamówienie właśnie pojawiło się na FS :)

    Mam nadzieję, że się spodoba ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co ;) ciesze sie ze trafiony prezent -Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenciki xd Nafajniejsze perfumki ;DD Tylko nie dodawaj takich rozmazanych zdjęć, bo to nie ma sensu,i tak nikt nie zobaczy co tam jest zresztą oszpeca to bloga. Nie można zrobić zdjęcia 2 raz ?xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z początku nie zauważyłam tego rozmazanego zdjęcia dopiero jak go dodałam

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.