piątek, 30 sierpnia 2013

Nowy początek.

Długo to to zawieszenie nie potrwało. Ale uświadomiłam sobie że lubię pisać i się tym dzielić. Bo pisanie dla samej siebie mi już nie wystarcza. Jak wiecie (a może nie) przed wakacjami skończyłam 6 klasę podstawową i zaczynam nowy rok szkolny w nowej szkole w gimnazjum. I nie za bardzo wiem jak to z tymi notkami będzie. Ze względu na czas. Postaram się jednak coś z siebie wykrzesać co jakiś czas. Mam nadzieję że się wyrobie i podołam zadaniom które przed sobą postawiłam. Także to chyba tyle. Taki krótki wstęp.
xoxo
Olijka
PS.: Zapraszam do przeczytania nowej recenzji tutaj. 

9 komentarzy:

  1. kiedy będziesz pisać posty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie w niedziele. Ale jest o nie za bardzo nie kreślone. Wiem że post pojawi się miedzy niedzielą a środą.

      Usuń
  2. Fajnie, że znowu będziesz pisała bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie że odwieszasz!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekam na posty ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sczerze też czekam na posty. Albo raczej na wene. Ale na pewno się coś wymyśli.

      Usuń
    2. na wenę ? przecież jest tyle pomysłów...;) możesz zrobić back to school, jakiś post o kosmetykach, "30 faktów o mnie" tam piszesz fakty o sobie ;\0, jakieś rysunki i wg jest bardzo duż o pomysłów trzeba tylko chcieć. nigdy nie prowadziłam i raczej nie będę prowadzić bloga, ale najbardziej wkurzająca rzecz dla nas - czytelników to jak ktoś pisze rzadko posty ;p ekspertką nie jestem ale kiedyś czytałam twojego bloga z rysunkami i masz talent, jeszcze jakby chciało ci się pisać to miałabyś baardzo popularnego bloga. Pozdrawiam i mam nadzieję, że bedziesz pisała posty. nie chciałam cię urazić jak coś, to taka tylko rada ;)

      Usuń
    3. Wiem o tym że to wkurzające bo ja również czytam blogi. A o wenę nie chodziło mi o pomysł. A o właśnie chęć. Bo generalnie źle się czuję przez ostatnie dni i nie chciałabym o tym pisać żeby was też nie pociągnąć na dno. Nie uraziłaś mnie. I ja również pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.