poniedziałek, 13 maja 2013

Akwarelki!

Siemanko! Znowu obiecywałam sobie że będę systematyczna i znowu mi nie wyszło! No cóż. Nie mam dużo chęci żeby pisać po części dlatego że (teoretycznie) powinnam się uczyć. A poza tym zaczęłam 2 portrety i znowu nie wiem kiedy je skończę. Wczoraj i przedwczoraj malowałam akwarelkami. Nie tylko dlatego że mam do skończenia pracę na plastykę. Poza tym wydaje mi się że pani zrobił się oschła w stosunku do mnie. Ale co mi tam. Zresztą moja intuicja i tak najpewniej mnie zwodzi. Zrozumiałam też, że żeby nauczyć się malować nie starczy czytać i mieć mnóstwo zapału trzeba tylko solidnie ćwiczyć. No bo praktyka czyni mistrza. Tak i po 12 przeżytych latach dopiero teraz do tego doszłam!
Ale jestem tępa. Nie ważne. W każdym razie postanowiłam przez wakacje obrabować sklep plastycznych. Nie żeby mi czegoś brakowało ale zamierzam wypróbować różne techniki. Na pewno zafunduję sobie kredki, sepie, węgle, pastele itp... Jakieś dobre pędzle. Nie będę wymieniać a w gimnazjum zamierzam postawić przede wszystkim na rysunek i malarstwo dopiero potem resztę zajęć. I niech się dzieje co chce. 
Teraz zdjęcia:



Włosy-może nie są idealne ale mnie sie podobają.

Spoko oko. A tak na serio to do bani! Muszę ćwiczyć akwarelki!

Maziaje!


Serduszko dla wszystkich czytelników i nie tylko.

Mam pytanie czy nos jest chociaż odrobinę podobny do nosa?



A teraz prace na plastykę. Piszcie które ładniejsze.
A.


To akurat plakatówki.

B.



Drugie zdecydowanie ładniejsze tamte jest bleee... Do napisania!
xoxo
Olijka


7 komentarzy:

  1. łądne rysunki ale czcionka bee błagam zmień ją bo nie da się czytać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak wszystko ładnie wygląda. Dobrze się czyta.
      A chodzi wam o kolor czy o kształt

      Usuń
  2. Drugi rysowała twoja siostra ? Ładny, ale pokaż swoje na drugi raz i zgadzam się że czcionkę powinnaś zmienić. Trudno się czyta, nawet się nie chcexddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah drodzy czytelnicy Ola nie ma siostry, jest jedynaczką xD
    czcionka do zmiany? Ok, coś sie wymyśli :3
    Śliczne rysunki oba :D
    A propos: Ola "Serduszko dla wszystkich czytelników i nie tylko." a kto to ten 'i nie tylko'? :P Haha już widzę twoją minę i bulwers xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurzasz mnie.
      Wiedz że za mną stoi cała prokuratura i wszyscy psychopaci.

      Usuń
  4. Nos wygląda jak nos. Bardzo nawet. Nie załamuj się tylko ćwicz, ćwicz i ćwicz. Praktyka czyni mistrza. :)Pamiętaj, że akwarele nie są łatwą techniką. A pastele kupuj i się nie zastanawiaj. To jest super sprawa. :) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję że będziesz tu zaglądać częściej.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.