wtorek, 15 października 2013

Szaro buro - czyli piękna jesień.

Nie wiem jak u was ale u mnie jest tak jakoś smutno. Deszcz co prawda jeszcze nie pada, ale mimo wszystko. Za oknem tak jakoś ciemno. Ja jestem dzisiaj taka nie wyspana i najchętniej zwinęłabym się w kłębek i zasnęła. Mogę zasnąć i obudzić się dopiero na wiosnę?. I postanowiłam pokazać wam kilka rzeczy które mam nadzieję pomogą wam przeżyć takie ponure dni.
1. Wypożyczcie albo znajdźcie jakiś dobry film i przykryjcie  się cieplutkim kocykiem. Do tego coś ciepłego do picia i wieczór idealny. Na ponury nastrój świetnie nadaje się też kawałek czekolady.

To moja kawka zbożowa.

2. Poprzedni punkt tylko z książką w ręku. Uważam że jeszcze lepszy niż poprzedni.
3. Kiedy jesteśmy smutni na pewno nie można siedzieć bezczynnie po wtedy się myśli a o czym się najczęściej myśli-o problemach. A to tylko potęguje ten smutek. Dlatego trzeba głowę czymś zająć. Potańczcie lub poćwiczcie. W trakcie ćwiczeń w organizmie produkuje się hormon szczęścia więc bądźcie szczęśliwi.
4. Do punktu 3 warto włączyć sobie muzykę. Muzyka bardzo lubi pobudzać do działania. Możecie puścić przez głośniki i potańczyć albo poćwiczyć albo posłuchać na słuchawkach z zamkniętymi oczami i pomarzyć. Muzyka może też być tłem np.: do sprzątania o ile milej się sprząta słuchając swojej ulubionej muzyki. Tylko trzeba pamiętać w smutne dni słuchamy tylko wesołej energetycznej muzyki, żadnych smutnych melodii.


5. Zajmijcie się swoją pasją. Albo spróbujcie czegoś nowego. Zróbcie kwiatki z bibuły, pobawcie się farbami, wykorzystajcie makulaturę, na pewno przyjdzie wam do głowy coś kreatywnego a jeśli nie przeszukajcie internet albo pomysły na zszywka.pl . Popiszcie albo porysujcie.
6. Zakupy. Zakupy to chyba dla nas dziewczyn najlepszy pomysł. Kiedy jest smutno warto kupić sobie jakąś rzecz. nie musi być duża, ani droga żeby poczuć się lepiej. Mnie ulgę przynosi nie tyle samo kupowanie a oglądanie i przymierzanie. Zwłaszcza z przyjaciółmi.
7. Właśnie spotkanie z przyjaciółmi. Kto jak kto ale przyjaciółka na pewno wyciągnie cię z dołka. Albo okaże wsparcie i bliskość, czego każdy potrzebuje, albo dostanie głupawki na pewno coś razem wymyślicie.
8.Ja uwielbiam w takie ponure dni przeglądać moją szafę. Mierzyć i układać. 


Na koniec mam dla was Powiew lata, Powiew słońca :


Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły na poprawę humoru to piszcie w komentarzach. Jeśli mi wpadnie jeszcze cos do głowy to jeszcze napiszę.
xoxo
Olijka

3 komentarze:

  1. Ja po prostu nienawidzę jesieni ! Jak dla mnie, to mogłoby w ogóle nie być tej pory roku ;- Szaro, deszczowo = okropnie ;// Fajne pomysły na spędzenie czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zeby nie byl brudny trzeba go po prostu potraktować pilniczkiem papierowym lub papierem ściernym, więc nic nie sztoi na przeszkodzie zeby go używać do pasteli ;) a to co mowisz o kredkach to pewnie działa tylko na miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. One motywują mnie do dalszej pracy.